fredag 25 januari 2008

Bloggtäff IRL

Jag har inte hunnit berätta om bloggträffen än, för dagarna (eller igår) var en rätt körig dag. Man kan då inte tro att jag var ledig...mer stök hemma än på jobbet (fler som stökar till).
Jo just, bloggträffen, det var jättetrevligt och spännande. Det är roligt att träffa människor som ju faktiskt är helt nya, men som jag ändå känner på något sätt. Kändes mer som att träffa vänner för att uppdatera vad som händer i livet. Vi är ju en del av varandras liv på ett sätt som är nytt och unikt. Det är verkligen nåt jag vill göra fler gånger och med fler bloggare.
Dessutom är huset som vi träffades i (Lyckliga gatans hus) helt underbart snyggt och trevligt. Nytt hus, med rätt detaljer och en underbar blandning av desgin, IKEA och gammalt, jag vill också ha ett NYTT hus. Tvärr hade jag ingen kamera med till bloggträffen, men det hade Persilja, så kika in där och titta på oss.
Nästa träff blir i Piteå hemma hos mig och då är de som vill välkomna, men vi ska ta det när Esters mamma kommer till nordligare breddgrader nästa gång.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Anmäler mig härmed! Jag har ju fått blodad tand nu! fniss!

Anonym sa...

Hej kusinen! Vad kul att få se dig på bild i alla fall! Kikade in hos Persilja. Vad kul m bloggträff! Du får gärna bjuda mig me!

Anonym sa...

coolt, jag har ju också varit på bloggträff och visst var det speciellt...kram A.

Mys liv och hem sa...

Jag anmäler mig också!!!!!!!!:)När blir det??

Anonym sa...

Jag vill vara med! Hojta bara till när det är dax! Hur går det med böckernà?