tisdag 22 januari 2008

Det var det...nu ser vi framåt

Så har vi överlevt magsjuka hela familjen, nu väntar vi bara på att Ella ska få tillbaka aptiten så att hon blir vår vanliga lilla solstråle. Det är verkligen ingen höjdare att åka dit hela familjen, men man övelever och om man ser i större sammanhang så är det verkligen en bagatell.
Men över till någonting mycket mer spännande och roligt. Imorogn, onsdag, ska jag åka på någonting så pirrigt som en bloggträff, jo så är det och det känns jättekul och pirrigt. Jag ska träffa några spännande bloggare (lyckiga gatan, lilla my, fyrabanrsmamman och Esters mamma tror jag vi blir ev. nån fler) och det ser jag fram emot. På torsdag kväll ska vi ha fest med jobbet och i det ingår vinprovning, så den här veckan slutar nog bättre än den började.

4 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Jag kan inte komma pga av magsjuka...buhu...men jag hoppas att ni beslutar om en ny träff snart så jag också kan vara med.Ha det bra

Anonym sa...

-tyvärr så blev det inget Piteå för mig:-(
åkte på en förkylning jag med med hoasta och feber..så jag åker hem i morron
men det blir fler tillfälle får man hoppas
har haft trevligt här hos båda Ibw och malkin och nica
mycket trevliga är alla!

Anonym sa...

Nuuu kan jag skriva lite bättre!(var på jobbet tidigare:) lyllos dej som har the traveller att se fram emot! Jag vill gärna höra vad du tyckte om den efteråt(om du tyckte den var lika bra som jag:) å fuskigt med bloggträff! Om ni har en till hakar jag gärna på!

Anonym sa...

Fy vad trist ser att min dotters baciller angrep KEB...så att Ni inte fick möjlighet att träffas. Sorry!! Nu har sonen också insjuknat...Kul m bloggträff.