onsdag 16 maj 2007

Usch för renovering!!!

Just nu är jag spyless på att inte ha ett kök, inte ha ett hem som fungerar, less på att bära maten en halv kilometer innan man kan sätta sig och äta, less på att det alltid är rörigt och dammigt även de delar där vi inte renoverar... Det har kännts kul fram till nu men, nu har jag fått nog. Dessutom är köket försenat igen...kommer inte på fredag som det var sagt utan i bästa fall på måndag. Imorgon ska vi böra tapetsera kök och sen bibliotek, hoppas att det går bra och inte strular...men ta i trä, jag har aldrig tapetserat, men sambon har gjort det en hel del. Som tur är kommer mamma och pappa mitt på dagen och hämtar barnen. Skulle bryta ihop om vi hade varit tvugna att ha dem runt omkring också, en sju månaders bäbis kräver ju lite tid och omsorg (nest hela tiden känns det som ibland). Ser fram emot lördag kväll, då ska vi på 40-års fest.

Tack för den inbjudan Annis, vi behöver ett trevligt break i renoverandet.

Nu ska jag sova så jag är piggare och gladare imorogn, gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är så välkomna! Vi kommer att ha superkul!Kram...