måndag 28 maj 2007

Skönt med sol...

Senaste dagarna har det kännts som om sommaren inte är allt för långt borta. Det är skönt med ljuset och solen, livsandarna går upp i topp. Renoveringen fortskrider sakta men säkert framåt, men jag är less på att låtsas laga mat. Det är till och med så illa att jag har blivit besatt av mattidningar och matprogram, BBC food är en fantastisk kanal. Jag längtar verkligen efter att få laga mat i nya köket.




Så här ser tapeten i biblioteket ut, jag är verkligen jättenöjd med den och det blev snyggt tepateserat också, sambon är verkligen en klippa på att tapetsera. Men det syns ju att det fortfarande är en arbetsplats och inte riktigt ett hem.

Det ska bli skön med mer plats att vara på, nu lever vi vårt liv i vardagsrummet och det kan bli lite tradigt. Ella behöver ocskå mer plats at vara på, nu sitter hon själv på golvet och leker och det är skönt för hon är mycket nöjdare då och jag slipper bära runt på henne. Snart kryper hon nog också och då är det bra om röran hemma har rett ut sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt! Hur har du tagit denna bild? Funkar kameran nu?

Ellasmamma sa...

KAmeran fungerar inte, jag tog den innan den pajade, sista bilden. Jan har beställt en ny som kommer imorogn onsdag. Jag tror det blev en Canon, men är inte säker.