torsdag 31 maj 2007

Snart minisemester...

Imorgon åker vi till Stockholm för att ha en liten minisemester på tu man hand och får att gå på bröllop hos en av mina bästa vänner. Det ska bli skönt att komma iväg hemifrån för nu början röran gå mig på nerverna. köket är på gång men nu är jag less. Det ska bli skönt att åka iväg och dessutom utan barn.

Känner mig lite nervös för hur det ska gå med Ella för mormor och morfar, Ella är lite snorig och hostig så jag hoppas att hon sover p nätterna så de slipper nattvaka. Annars känns det bara bra, ska shoppa lite på eftermiddagen imorogn och sedan äta middag med en kär kusin och hans familj.

Lördag hela dagen går i bröllopstecken, först lite resande (det tar tid att transportera sig i Stockholm) och sen ett gemytligt umgånge med lite fixande för att bli vacker (hur nu det ska gå till) innan bröllopet.

Efter helgen kommer rapport från Stockholm och bröllopet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar att se bilder....från bröllopet alltså.