tisdag 6 maj 2008

Supertrött...



Jo, så här pigg ser jag ut idag. Känner mig helt död. Kombinationen av allergi och en alldeles för bra bok gör att det inte alls känns som om jag sovit klart. Men jag kan definitivt rekommendera böckerna av Arne Dahl om A-gruppen, är på den sjätte nu och de blir allt svårare att släppa. Deckare i klass med Stieg Larsson tycker jag...så LÄS!

Igår kväll blev inte mycket gjort hemma heller, helgen har varit bra med massor av saker gjorda och så tror man att det ska hålla i sig till måndag, men icke... Hoppas att kvällen blir bättre. Vi har massor med saker som måste göras hemma, måla husgrunden, göra stödmur, göra gräsmatta och rabatter., allt innan vi ska börja ute på Kanonudden senare. Men det får väl ta den tid det tar. Det är i alla fall kul att ha nåt att göra... hahahah.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då skulle du hängt med mig på den återinförda sommar morgon prommenaden på 4 km i morse innan kl 6! Minusgraderna ute piggade verligen upp.

God morgon!

Anonym sa...

Visst är det konstigt att all ork och energi är som bortblåst på måndagar!!!! Man går och lägger sig med tron att man ska kunna fortsätta med samma entusiasm som man har på helgen... Att man aldrig lär sig... Detta drabbade även mig igår. Bara två dagar kvar nu!!! Kram Katarina