onsdag 7 maj 2008

Skön dag

Ledg idag idag och vi har varit till Vittjärvshus för att diskutera huset till Kanonudden, jättekul, nu känns det nära med byggstart. Har sedan jagat Ella runt grannarnas gårdar för hon rymmer så fort hon får chansen. Tittar jag bort en sekund så pinnar hon iväg på sina små ben åt andra hållet, helt otorligt hur långt flickebarnet hinner på några sekunder. Efter hon somande fick jag lite lugn och ro i växthuset, skönt att hinna städa lite där och plantera om resten innan jag åker bort. Nu behöver Sambon bara vattna där om det blir typ 25 grader varmt i två dagar...vilket ju inte är speciellt sannolikt. Nu ska jag hoppa i säng för väckaren ringer 04.30 imorgon bitti.

Längtar till Kanonuddens sommar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

tjusig bild!
T har en son som bor en liten bit utanför Sävar.Rätt vad det är så ärså korsas våra vägar i Sävar :-)

Anonym sa...

ååå, men om ni ska bygga nytt, så måste ni sälja ert hus va?
Första tjing tack!
;)

Anonym sa...

Nu är det bara timmar kvar tills du kommer och hälsar på oss i Stockholm! LÄNGTAR så att jag kan dö....

Kram Katarina

Anonym sa...

ÅH! Jag villvill åxå till sthlm! Fuskigt! Mysigt med spring i benen....mammor får så mycket motion då.....och jag steg upp före dej, jag steg upp 04.00!!!!!

Anonym sa...

wow skall ni bygga!? Åh man blir ju lite avis. Blir det en stuga el hus?