tisdag 6 maj 2008

På resande fot

Snart ska jag åka till den stora staden i söder...japp, till Stockholm. Det är verkligen superkul att åka dit, ska på seminarium och dessuotm träffa mina bästa vänner som bor där. Jag älskar verkligen Stockholm, i alla fall när jag bara behöver besöka, underbart att komma dit och oerhört skönt att åka hem igen. Nu ser jag i alla fall fram emot riktig vår med utslagna träd och blommande blommor. Här är det fortfarande lite dåligt med det. Jag ska också träffa en ny bekanting, Sigge, en månad gammal och supersöt (har sett han på bild).

Lite bilder från helgen i Umeå, inte trädgårdsmässa denna gång utan barn...och bevis på vår brist på vår.



Frida vid farfars äppleträd, eller det som är kvar efter trädfällningen...


Ella vid resterna av tallen som knockade äppelträdet...

Flickorna på farfars och farmors trappa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helsöta tjejer en liten och en lite större
bor deras farfar och farmor i närheten av er?

Anonym sa...

Hallå där... Oj så söta tjejer!!!

Hoppas du får en toppendag.....
Är ledig idag å hoppas att solen kikar fram...fast det verkar inte bli så tyvärr......

Ha det bäst tjejen!!!

Anonym sa...

Hejsan!
En liten fråga, såg att ni varit på vinprovning, vart var ni på det? =) Tacksam att veta, ska ordna 30 årskalas med vinprovning nämligen. MVH Klara. klaraviberg@hotmail.com

Anonym sa...

Ha en trevlig resa!!