tisdag 20 maj 2008

Affärsfunderingar

Ibland blir jag sugen på att göra nåt nytt i livet i alla fall lite på sidan om. Starta eget har alltid varit en dröm men den stora frågan är, inom vad då? Om man skulle starta nån form av webbbutik, är frågan inom vilket område. Vilka produkter saknas på internetmarknaden till ett rikligt pris?
Har du några ideér om vad som saknas att köpa på webben? Vad behöver du som är svårt eller för dyrt att hitta någon annanstans? Svar mottages med tacksamhet. Det vore intressant att veta hur du ser på internethandel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Kolla www.isa.nu hon har ett eget företag å behöver köpa en stol- vilken bra affärside.
Kram fråm H-lax

Anonym sa...

Ja tycker det är toppen att handla fr nätet, köper både det ena o andra. Jag tror att du skall satsa på ngt som intresserar dig! Fortsätter o funderar, kommer jag på ngn idé hör jag av mig.

Jag drömmer också ibland om att prova ngt helt annat.

Anonym sa...

Just nu önskar jag att "forever21"(kläder från usa) fanns att beställa på nätet inom sverige...men jag antar att det inte var det svar du ville ha? Jag vet inte riktigt, tycker att det mesta redan finns på nätet även om leveransen ibland kan dröja....*funderar vidare*