fredag 30 maj 2008

Lillasyster är stor nu...


Bild på tårtan.
I våran familj har vi mängder av bilder på födelsedagstårtor, julbord och annan mat, vi gillar att ta bild när vi åstakommit nåt gott eller snyggt...vet inte riktigt vad vi gör med bilderna...
Igår var det kalas för lillasyster, som fyller hela 34 år. Jag tror att det betydeer att ingen av oss är liten längre utan vi måste nog betraktas som vuxna... hmmm jag vet inte riktigt om det känns bra eller jobbigt, men jag antar att det bara är att acceptera det. Vi åt middag och tårta hos mamma och pappa, men på lördag blir det ritkigt födelsedagsfest, för vuxna, i alla fall lite senare på kvällen. Syster och hennes bästa kompis (hon är nästan en lillasysyter också) ska fira sina fördelsedagar tillsammans med en trevlig fest, sist de gjorde det var när de fyllde 25 och det var en hejdundrande skiva. Så jag ser fram emot ett rejält party imorogn, bäst att ladda redan idag med att lägga mig tidigt. Några kort frå festligheterna igår (som nu inte var så där väldigt omfattande, gick mest ut på att jaga barn som sprang och kröp årt olika håll).

Presentdags...Vincent med ett paket och ett tyst "Happy Birthday" till mamma, så sött att jag nsätan fällde en tår...


I sandlådan. Hur gör man för att få alla tre barnen att titta på en samtidigt...
Visst är väl Adraina så söt att man vill äta upp han, bättre än tårtan...

5 kommentarer:

Anonym sa...

MMmmmm vad god tårtan såg ut!!! Ge syrran en bamsekram från mig!!
Hoppas att ni får en toppenfest ikväll!!! Kram

Anonym sa...

Hur söt och stor har inte Aidian blivit!!!!

Anonym sa...

Hon är sig lik din lillasyster! Du kan väl hälsa o gratta i efterskott?
Hoppas ni hade kul igår (lördagkväll).

Anonym sa...

Vilken söt kille! Och jag blir sååå avis på din vuxen-fest! (vill också!)

Anonym sa...

Mums vad tårtan såg god ut!!
Hälsa och gratta U lite i efterskott från kusin C.