fredag 24 oktober 2008

Mysig fredag

Så här mysigt har jag på morgonen när jag kommer till jobbet. Nu när det är mörkt när man kommer är det bra att starta lite försiktigt. Det är skönt att det är fredag, veckan har varit bra, men de går fort nu, snart är det jul...igen. Jag tyckte inte det var länge sen vi firade jul, men åren går fortare nu än någonsin.

Igår var jag i Umeå hela dagen (och då menar jag hela, åkte vid sex hemifrån och kom hem sju på kvällen) men jobbet, jämsätlldhetsseminarium som var riktigt bra. Nu känner jag mig jätteinspirerad att ta itu med att jämställdhetsintegrera kommunen, ett stort arbete, men kul.

Helgen som kommer ska vi faktiskt vara hemma, tro de leller ej, känns inte som om vi har haft så många helger av den varan i höst. Dessutom har vi inget inplanerat utan ska röja ute och i garaget (så att vi får in bilarna). Sen ska vi bara njuta av att vara...

1 kommentar:

Anonym sa...

帳號的設計 要有什麼經驗
發問者: Hokkiao ( 實習生 5 級)
發問時間: 2008-10-07 06:59:19 ( 還有 1 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答:
2 意見: 0
[ 檢舉 ]
zycxxcz1234.blogspot.com

方案 : 一ㄍ 【WRETCH】 categorization分類 TRANSFER->一ㄍ [BLOGSPOT] ID帳號








NATIONAL TAIWANUNIVERSITY
IWANNA