måndag 25 februari 2008

Photoshop och trädgårdsbilder

Jag tycker det är så fint på alla möjliga bloggar där folk har gjort collage av sina bilder med snygga texter och liknande. Vill också kunna göra det... Tills lut fick jag experthjälp och en snabb introduktion av Barbro (tack för det, det var värdefullt). Så nu har jag suttit i mer än två timmar och knåpat med ett trädgårdscollage och inte var dt lätt. Jag inser nu hur mcyket tid som ligger bakom snygga collage. Här är i alla fall mitt resultat och kul var det, men jag förstår inte varför bilderna blir så små i bloggen.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men serru, du kan ju! Fiiiint!Och nej, det blir ingen bokrea(det skulle bli aaaalldeles för dyrt:)jag är med i 2 bokklubbar, det får räcka:)Ha en fin vecka!

Anonym sa...

Anv du riktigta Photoshop? ar testat en kväll, men skulle nog oxå behöva experthjälp...Funderar på att köpa Photoshop Elements den skall visst vara lite lättare för amatörer som jag. Jag tror att det har med din bloggmall att göra att du får miniatyrer?

Unknown sa...

Sedär vad fint du fått till det!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se