fredag 8 februari 2008

Bokhylla och böcker på plats

Nu är biblioteket komplett med både både bokhylla och böcker. Det är underbart att ha packat upp böckern igen. Det känns som om gamla vännner som varit bortresta ett tag, har kommit hem igen.. jag hittade till och med en del böcker som jag inte ens läst. Så nu njuter jag i mitt bibliotek.
Förkylningen hänger i på mig, jag känner mig helt färidg fortfarande, är hemma från jobbet även idag. Ella mår bättre, hon är feberfri nu och hostar och snorar mest. Men hon börjar likna den glada tjej vi är vana.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm tror att "the dark river" kommer i år.....men jag är inte riktigt säker.....den finns iaf på bokus på engelska om du vill läsa den redan nu.....ha en trevlig helg och vilket fint bibliotek du har! (och vad skönt att ni verkar krya på er)ha det gott!

Anonym sa...

Så du blev också sjuk, trist. Bokyllan blev verkligen JÄTTESNYGG!!! Vit var rätt färg!

Anonym sa...

Vad snygg bokhylla!!!!!! Och bäst av allt: plats kvar!

Unknown sa...

Vad fint du gjort! Jag har de flesta böckerna nedpackade i förrådet ännu sen flytten hit för snart två år sedan. Funderar på hur jag ska kunna härbärgera dem längs de få möblerbara väggar vi har ...
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Anonym sa...

härligt at Ella har bliit bättre!
finns inget så trist somen barn är sjuka.
speciellt när dom är så små.
härligt biblotek ni har
är mycke nyfiken på hur ni bor
synd att jag inte hade tillfället sist
men som sagt var det går nog fler tåg
så småningom

så nu fick även du influensan.
Det varkjar som dom flesta drabbas av den!
Krya på dig!