fredag 15 februari 2008

Äntligen fredag!

.Jo, detta var en vecka att minnas, allt har varit på gång denna vecka...möte på Lantmäteriet, mässa på jobbet, Sambon i Stockholm och Ellas första hela vecka på dagis. Men nu är den slut och idag har vi varit lediga. Skön dag med kusinumgänge för Ella och hund-pulka promenad, Ella och kusin i pulkan och Önska som drar. Jag fick en rejäl springtur eftersom Önska vill dra pulkan ganska fort. Har också haft besök av en lokal tidning som intervjuat om bloggande och vänskap via bloggen. Intressant att få reflektera över varför jag bloggar och vad det ger. En sak är i alla fall säkert, jag vill verkligen inte vara utan bloggen och de vänner jag fått via den. Bloggandet har fått mig att skriva mer och fotograferna mer och det känns kul att få en anledning av utveckla de intressena. Artikeln kommer i tidningen om några veckor och det ska bli jättespännande att läsa den.

En lite film från åkturen på isen...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad mycket skoj du har haft! Ser härligt ut med skidutflykten m barnen.
Hoppas vi på ngt sätt får ta del av intervjun!
Trevlig helg!

Persiljas Hus sa...

Ja, det ska bli spännande att läsa i tidningen! Längtar!
Ska nog också ge Pommac ett uppdrag att dra en pulka. Det kan nog göra honom lite stolt!

Anonym sa...

vad spännande, var det b som var hos dig?
du får väl skicka mig tidningen sen, kanske du kan hitta nåt gammalt ex på jobbet :-)
hoppas att du har haft en bra helg
kram

Anonym sa...

Hej där!! Jo jag ser boken i din bokhylla....;) (ps jag älskar dig)
Ser att vi har många likadana böcker!
Ååå, jag vill ha erat hus! Grämer mig än idag att vi inte köpte det....Ni är inte sugen att kastbyta? Vi har ett hus i Munksund....4 sovrum...=)

Ellasmamma sa...

Det var inte B som var hos mig utan en kollega till henne. Artikeln kommer i kuriren inte nu på lördag men nästa.