onsdag 27 februari 2008

Inget shopstop här inte...

Nej, inte det, vi handlar som vanligt. Idag har vi varit på det stora möbelvaruhuset i norr och det är verkligen kul. Denna gång var jag väl förberedd med en lista på allt vi skulle ha och Sambon hade gjort en ritning av förgården. Det är i förgården till husvagnen (på Kanonudden) där vi ska ha det mesta vi har handlat idag. Ett supersnyggt slagbord med två skivor samt krokar, lampor och en hel del förvaring för kläder, vantar och mössor. Men visst slank det ner lite annat smått och gott också, ugnsform, mjukdjur till Ella (som om hon inte har något sen tidigare), värmeljus (obligatoriskt) samt lite annat. Skönt att ha det gjort och nu ser jag fram etmot att inreda förgården till helgen, men bord, lampor och förvaring.
Foto: IKEA
Detta bord har vi köpt för att ha i förgården, perfekt för småförvaring, mys och barnlek.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om ni har en trevlig helg att se fram emot! Vi skall oxå till stugan, såvida vi alla är friska, peppar, peppar!

Persiljas Hus sa...

Vad fint bord! Jag kommer mig aldrig till IKEA men det kanske är lika bra. Det brukar bli så dyrt...;D

Anonym sa...

Hej,

Råkade ramla in på din blogg när jag sökte efter ritning till en förgård till husvagnen. Har ni någon bild på förgården och eventuellt någon ritning? Skulle vara en perfekt inspirationskälla ... :)

Om du har, maila gärna till kenneth.edwall@spray.se.

Tack,
Kenneth

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar