måndag 4 februari 2008

Hårt med dagis

Väl använda attiraljer

Jo, en vecka klarade Ella på dagis, sedan däckade hon. Hög feber har hon haft sen i fredags men nu börjar det sakta men säkert gå neråt, men det är inte mycket kraft kvar i tjejen. Vi får väl se om det blir något dagis alls den här veckan. Som tur är har jag och sambon planerat in att turas om att vara lediga för att fortsätt inskolningen, men nu blir det vård av sjukt barn istället. Men hon är tapper, så fort hon känner sig det minsta lilla piggare försöker hon leka, men tungt går det.
Vi andra har klarat oss än så länge, jag känner mig lite hängig med ont i halsen och trött, men förhoppningsvis blir det inte värre än så. Vill verligen inte vara sjuk till helgen för då ska vi ha återträff med Feliciorna, ett ledarutvecklingsprogram som jag deltog i 2003-2004. Det är ett underbart gäng kvinnor och vi har inte träffats på några år, så det ser jag verkligen fram emot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars lill-Ella. Krya på sig-kram från oss i Söder.

Här har lillestorebror varit jättesjuk förra vecka och Esters pappa ligger och är om möjligt ännu sjukare *kan det vara det manliga könet?*
vi hörs igen

Anonym sa...

Å min lillkille är fortfarande sjuk han med, sen i fredags.