torsdag 20 september 2007

Fantastiska dagar...

Trots att jag dragit på mig en bihåleinflammation och känner mig rätt energilös, så är dessa dagar med höstsol fantastiska. Var en sväng ut till vår sommarstuge tomt vid havet och jag blev kär i den på nytt. Jag har kännt mig lite less på den under sommaren eftersom vägen dit varit så dålig att vi kört fast bilar, traktorn och husvagnen efter den. Men nu är den bättre och hösten har kommit även dit. Som tur var kom jag ihåg att ta med mig kameran och det blev ett intressant dokumenterande av tomten av bonusdottern. Hon är jätteduktig på att ta kort och lyckas nsätan alltid få motivet mitt i bild och med en ok skärpa. Hon fick ta på allt hon ville och det blev många bilder och på alla möjliga saker, kul att ha kvar till senare i livet.





















4 kommentarer:

Anonym sa...

men vad fint du har gjort, helt ny blogg :-)
hösten är så fin med klar luft och alla färger som är runt omkring en.
vilken duktig fotograf du har fått i familjen, här är det lillestorebror som är den bästa. dom har ett annat perspektiv på saker och ting.
kram

Ellasmamma sa...

Tack. Jo barns perspektiv är underbart att se och höra...men ibland är det svårt att förstå.

Anonym sa...

Jag låter alltid barnen i min klass ta med kameran när vi är på utflykt eller bara har en vanlig skoldag. De är fantastiska fotografer. Faktiskt mycket bättre än oss vuxna...kram till er båda!

Anonym sa...

Vilka vackra bilder! Och vad fin bloggen har blivit! Lika fräsch som hösten själv! hoppas du får en trevlig vecka!