fredag 31 augusti 2007

Arbetsveckan över...

Så var den första arbetsveckan över och det känns bra, börjar komma in lite i arbetet och veta vad jag ska göra. Men under mitt första möte i veckan var jag riktigt fundersam vad jag gjorde där och om mitt jobb verkligen var vettigt, men efter 45 minuer var jag tillbaka i gammal god form. Det är kul att jobba och det är kul att komma hem till familjen och vara med dem. Helt perfekt att arbeta tre dagar i veckan, man får det gottaste ur båda världarna.

Saknar redan min bästa vän efter hennes återresa till Stockholm, men det är ju så livet är. Men hon verkade ha svårt att palla småbarnsbacillerna i Norrbotten för hon däckade i förkylning när hon kom hem. Inte lätt när man inte är van vid de små livens bakterier. Vi har klarat oss änså länge...ta i trä...men det kommer nog...det är ju så med små barn på dagis. Men vi är glada så länge iv är friska.




I goda vänners lag...

Inga kommentarer: