måndag 19 november 2007

Hemma än...

Ja vilka dagar vi har haft, sambon magsjuk, natten till fredag, jag hemma på fredag för att ta hand om barnen. Mådde själv lite illa men jag har en tendens att sympati-må illa när någon annan gör det. Lördag var vi en sväng på stan och söndag var mamma här och hjälpte mig att sortera lite kläder.. Inatt blev jag LITE dålig, så my ligger jag hemma, men vet inte om jag känner mig så sjuk, vågar dock inte gå till jobbet ifall jag smittar. Sambon och jag har rotat fram hans fotbollsspel (Championship Manager) som vi har spelat i omgångar de sista åren, så i helgen ha vi ägnat oss åt att coacha fotbollsag i den engelska ligan. Riktigt kul är det och dessutom har jag blivit bättre på att titta på riktig fotboll. Får väl se hur dagen utvecklar sig, men jag hoppas att jag är pigg imorogn för då åker Sambon till Stockholm på ett par dagar och då vore det skönt att orka med lillan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy magsjuka är ingen hit, ta nu o krya på er allihop!!