fredag 30 november 2007

Fredagsmys



Idag ska jag mysa, eller jag och Ella, men jag räknar med att hon kommer i säng i rätt bra tid eftersom hon är sjuk. Sambon ska på underhållning (nåt After-work på Nolia) och jag ska njuta i soffan med tända ljus, lite god mat, sånt där som sambon inte tycker som getost...(i ugnen med honung och nötter...mums) och nån bra film, ska inte glömma choklad i olika former. Bara ta det lugnt och varva ner mitt skenande hjärta (har kännt mig jättestressad i veckan och det är inte bra). Sen lägga mig tidigt för att få sova mycket (beror i och för sig på Ella...men jag håller tummarna).
Helgen är helt utan planer och det betyder att vi kanske får en del bra saker gjorda, men utan att stressa runt det. Sedan kanske man också kan hinna med att träffa lite folk...ojojo nu gör jag ju det jag inte ska...planerar igen. Ok jag ska försöka att inte planera utan bara ta helgen som den kommer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Lyckliga du som har en kravfrihelg! Vi fick minsann ytterligare en "festlighet" att packa in i den reda fulla kalendern...julfest med stora dottern...om sanningen ska fram hade jag kunnat vara utan den...så lyckliga du, hoppas dock att Ella kryar på sej snabbt!Kram!

Anonym sa...

Hoppas Ella kryar på sig snart!
En helg utan planer är den bästa av alla helger!! Tyvärr kommer de allt för sällan. I helg jobbar min man, vi har 40 års fest på lördag kväll och på söndag em familjefest m makens jobb.. Sen vill jag gärna hinna göra lite advent.

Anonym sa...

hoppas att ni mår bra
här har vi varit såå sjuka jag och esterspappa. ester har som tur var klarat sig *peppar peppar* och jag är nu på bättringsvägen.
kram