torsdag 8 november 2007

Bekännelse

Ok jag erkänner...jag har blivit en sån som jag irriterade mig på...tidigare. Jag har satt utebelysningen i trädet fast det bara är början av november. Men i år har jag liksom haft julen med mig hela hösten. Jag har redan köpt flera julklappar, har funderat på hur julgardinerna måste sys om för att passa det nya köket och nu belysningen. Snart är det nog dags för glögg och julpyssel också. Jag älskar tiden innan jul, helst med snö på marken (som vi har just nu och löfte om mer), mysa på hemma med stearinljus och fantastiska dofter. Därför ska jag fortsätta med min tjuvstart, julkänslan lyser verkligen upp mörkret och november är så trist.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag har mailat dig

Anonym sa...

Min julfeeling kom med den och försvann lika fort. :S

Ska erkänna att vi intog glögg och pepparkakor igår kväll.

Har även inhandlat tre par nya julpanelgardiner. Dock får de vänta till sista veckan i november innan de hängs upp. Måste även fålla upp dem innan dess.

Anonym sa...

feelingen kom och försvann med snön... menar jag givetvis. :S

Anonym sa...

Mmm ser att julälskandet finns i släkten!!
Tyvärr är jag dålig på att vara ute i god tid m klapparna...
Trevlig helg!!