måndag 29 oktober 2007

Tiden går snabbt


Så har det gått en vecka till i livet, tiden springer iväg och jag hinner knappt med. Veckan efter Londonresan har varit intensiv, mycket på jobbet och rätt bra fart hemma. I helgen har vi varit ute på tomten och vintrat båten och fixat inför vintern. Varmt och skönt men lite blåsigt...vädret är underbart nu med tanke på att det snart är november.
Pysslet i hemmet har stagnerat lite och två par gardiner är fortfarande osydda, men det kommer väl så småningom. Bokhyllan är under produktion och enligt min lilla nekät så tyckte de flesta att den skulle vara vit, den enda som ville att den ska vara brun är ju sambon och han har också röstat på brun. Det lutar åt att den blir vit.
Nu är det mörkt ut och det gör kvällarna kortare, men nu kan man tända ljus varje dag och bara mysa, det är skönt. Hösten med mörker ställer lite mindre krav på livet och det behöver jag ibland...men det är klart att det rullar ju i alla fall på i bra takt. Usch så spånigt det här inlägget blev, men jag känner mig lite okoncentrerad och oinspirerad...men det blir väl också bättre en annan dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

spåna på du :-)
ibland så sitter man och skriver och vet egentligen inte vad man skriver...
jag läser iaf och som du ser så skriver jag en liten rad oxå.
hoppas att ni har det bra i mörkret, här är det då inte ett dugg ljusare och jag önskade att vi kunde få snö.