måndag 1 oktober 2007

Livet i bloggvärlden

Det är verkligen fascinerande hur många bloggar som finns och hur många ämnen som behandlas och sedan alla människor som läser allt. Vad gjorde vi med våra liv innan vi hade internet och bloggarna. Jag blir så glad och inspirerad av att läsa alla bloggar. Flera projekt har jag kommit igång med bara för att någons skrivande tände något i mig, saker som jag aldrig skulle ha kommit på att göra. Mitt eget skrivande på bloggen är också en källa till tillfredställelse, en plats att få ur sig frustration, dela med sig av glädjeämnen och ställa dumma frågor. Tack alla bloggvänner, som läser skriver och kommenterar. Kramar från mig!

5 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Visst kan man lära sig mycket genom bloggarna?Ha det gott

Maria sa...

Ja, precis så är det! Vet inte vad jag gjorde innan jag bloggade??!=) Men många trevliga idéer och tankar får man!

Anonym sa...

Tack för att vi får läsa.
Ha en bra vecka och trevlig helg.
Kram

Ellasmamma sa...

Jo bloggande är ett sätt att leva och ett mycket trevligt sättt...Esters mamma tack desamma.

Anonym sa...

Hej Ellasmamma.
Här kommer ett par rader från en annan "känd" bloggare... ny sådan... men helt tagen. Kusiner är vi och fick tips om din blogg av min storasyster.
Kika gärna in hos mig på www.nicas.blogg.se