måndag 22 december 2008

GOD JUL!

Tiden går och nu är det snart julafton... Har precis varit iväg och julhandlat mat och det var rätt lugnt på affären den här tiden på kvällen. Potatisen till sillsalladen är på kokning och snart ska jag värma lite glögg till mig och sambon för att fira att vår julledighet börjar. Det är skönt att vara långledig, jag ska faktiskt vara ledig ända till den 8 januari 8dagis är stängt den (7:e) och sen ska jag skola in Ella på en ny avdelning så det blir verkligen en mjukstart av terminen. Ute har det snöat i natt så nu har vi ett verkligt sagolikt jullandskap och jag hoppas att det håller i sig.

Många kramar till er mina vänner och ha en riktigt GOD JUL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL!!
Njut av din långledighet det är få förunnat. Tänkte vara ledig ett par av mellandagarna men inte alla.

Anonym sa...

Än en gång GODJUL och njut av din långledighet!