torsdag 12 juli 2007

Hoppsan!

Oj vad tiden går, det blev visst lite sommarledigt från bloggandet. Jag hade inte tänkt vara ledig från bloggeriet men det blev så. Tiden att sitta framför datorn är mindre på sommaren.

Vi har varit iväg på en två veckors turné med husvagnen med ett kort stopp hemma. Först norrut, Frevisören över midsommar och sedan mamma och pappas stuga i Tornedalen med två besök på IKEA. Hurra va kul det är med IKEA i Norrbotten, det finns många saker där dom jag verkligen behöver. Efter IKEA besökane har vi skruvat möbler i sinne, men himla vad fina möbler det blev.
Så här vackert var det på midsommaraftonsnatten.










Sedan drog vi söderut, med mål Sambons föräldrars stuga utanför Umeå och med stopp på vägen dit och hem för att hälsa på vänner som vi sällan ser. Fantastiskt rolig semester och husvagnen är verkligen en välsignelse när man åker runt med två barn.
Nu är vi hemma och förösker få ordning på vårt hem. Köket är i princip klart, nu fattas bara gardiner mattor och lite målning för att allt ska vara ok. Sambon jobbar och det känns faktiskt inte riktigt som sommar och semester längre, kan ju bero på att vädret är så trist. Men jag hoppas på mer sommarväder inom kort....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar att få se bilder från köket...men jag får väl komma "live". Kram!