måndag 18 juni 2007

Underbara Norrbotten

Festen var som väntat mycket trevlig och gemytlig, god matoch trevligt sällskap. Sen är ju Norrbotten ett fantastiskt ställe att leva och bo i den här tiden på året. Klockan ett på natten var jag ute och fotograferade. Kolla in resultatet...

Klockan ett på natten i gränslandet mellan Norrbotten och Västerbotten.



En husvagnsparkering mitt i natten...

Ella på sommarfest

Nu stundar midsommarfirande och det blir camping på Frevisören utanför Kalix, en mysig campoing precis vid havet och bara tre mil till Haparanda och IKEA. Men först ska det röjas lite i köket, snart är alla grejer på plats och då börja den STORA rengöringen av huset för att få bort allt damm.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad JÄTTEKUL att du hittat till min blogg! Själv gillar jag skarpt "sagan om drakens återkomst"(robert jordan)och världens absolut bästa författare är Neil Gaiman(amerikanska gudar, neverwhere mm)Sen är även alla böcker om skivvärlden-terry pratchett också favoriter...Vad KUL att jag fann dej! Jag sitter här och blir alldeles exalterad! Lägger genast upp dej som länk och favorit! ***jättekramar***

Anonym sa...

Jag hoppas inte Ella satt i sommargräset ett mitt i nassen...;)
Vad kul att det blev lyckat i Brännland, nästa år kanske vi också...
Igår var jag på Ikea och alltid hittar man något...ska ni dit i helgen?

Ellasmamma sa...

Lisa: Har lagt upp dig också som länk och favoritblogg. Alltid kul att möta människor med samma bokintresse som en själv.

Annis: Nä Ella satt inte på gräset mitt i natten, det är betydligt tidigare. klockan ett sov hon. Kul med IKEA, jo vi ska dit på söndag, ska vara midsommar på Frevisören utanför Kalix och sen bär det av till IKEA och stugan.