tisdag 17 juli 2007

Underbara sommar?

Vet inte om jag tillhör en udda sorts människa, men jag tycker faktiskt att sommaren kan vara rätt långtråkig. Tycker inte om att sola, orkar inte göra nåt när det är varmt och blir lite apatisk när det regnar. Trist att vara ledig när sambon har semester för det känns inte som om jag har semester utan mer som om jag borde göra nåt nyttigt istället. Får inte mycket nyttigt gjort heller eftersom det är för tråkigt och skyller då på att Ella tar så mycket tid, vilket naturligtvis är en överdrift. Jag vet att jag inte borde klaga eftersom det är sommar, solen skiner, jag är ledig i två månader och allt borde vara på topp. Men jag tycker inte det. Ska försöka ta mig iväg hemifrån och träffa lite folk för att se om livsandarna och glädjen över sommaren återkommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohoo! Snart är det ju PDOL eller lulekalaset eller...mina döttrar ska sjunga i år igen till pdol invigningen...kom å se. det är såå mäktigt! Då ska du se att du piggnar till!*KRAM*