måndag 21 juni 2010

Seg helg

Jag hatar när det regnar!!! Särskilt när man är i husvagnen, inomhus med jättefå kvadrat med en treåring är ingen höjdare. I lördags var vi i alla fall iväg och köpte regnkläder till Ella så att vi kunde vara ute en stund på söndag, mellan skurarna blev det lite gjort. Fast mesta tiden har ägnats i soffan framför TV.n både bröllop och fotboll har underhållit. Jag är verkligen glad att jag inte är kornprinsessa, tänk så skönt det är att själv få bestämma hur vårt bröllop ska vara utan en massa förutbestämda traditioner. Så här trött var min familj under prinsessbröllopet:


2 kommentarer:

Malkin sa...

Dina familjemedlemmar verkar vara lika intresserade som mina var..

Tyvärr hann jag långt ifrån se The Bröllop så mycket som jag hade önskat.

Katarina sa...

Ert bröllop kommer att vara mycket mer "äkta" och familjärt! Ser fram emot augusti! <3