onsdag 16 juni 2010

Bröllopsplanering


Det är verkligen fascinerande hur många beslut som ska fattas inför ett bröllop, klänning, blommor, lokal, fotograf, mat osv. Jag är glad att jag inte är prinsessa, vilken fruktansvärd stress det måste vara att planera bröllop på den nivån. Tycker det är tillräckligt med ca. åttio gäster och allt som hör till. Igår hade vi en diskussion om brudbukett och blommo jag och sambon. Han tycker det är vansinne att lägga ut pengar på blommor och jag älskar blommor... Hur som helst så faller bitarna på plats, sakta men säkert. Jag längtar i alla fall till lördag morgon på bröllopsdagen, då är allt gjort och tänkt och det som inte är det får jag lämna.


3 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Oj,bröllop på gång.Så härligt!När blir det?

Ellasmamma sa...

Den 21 augusti blir det av, ska bli jättekul!

Karin sa...

Spännande verkligen det är en trevlig tillställning speciellet för dom som ska säga ja till varann:-)