tisdag 27 oktober 2009

Sjuka barn


Så har vi hållit på i två veckor med sjuka barn. Ella ar varit på dagis två dagar på två veckor och bonusdottern har en hosta som hållit i sig i över tre veckor. Själv känner jag mir rätt risig också. Jag hoppas verkligen att det börjar vända snart för jag är jätteless på Peter Pan, Askungen, Pippi och alla andra filmer. Det värsta är väl att vi vet inte ens om det är influensan eller om vi har den kvar. Jaja, inte mycket att göra åt allt utan bara bita ihop och göra det bästa av allt. Vi ska i alla fall göra en pumpalykta idag, jag har aldrig gjort det, så idag blir det premiär.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Måste bara tipsa om världens bästa bok!!!Napoleons pyramider av William Dietrich! såå bra!!!(första i en triologi)
annars ser ert (blivande)hus underbart ut, och jag hoppas ni kryar på er snart, mitt tips är esberitox, det åt flickorna genom hela dagistiden för att hålla sej på benen, och det funkar faktiskt! Krya på er allihop!!!

keb sa...

kra på er alla!!!
Det är ju så trist med ínfluensor
Själv har vi faktiskt klarat oss än
peppar.... peppar

keb sa...

kra :-) krya på er alla:-)

Anonym sa...

Krya på Er! Här är ingen sjuk..just nu.



Kusin M