torsdag 29 oktober 2009

Allt rullar på

Skönt är det att livet går vidare och förändras, barnen är nu mycket piggare fast de fortfarande har feber. Jag känner mig förkyld, men inte febrig och imorogn är det feber och vi ska åka på Ikea och titta på inlerdning till bastun. Idag har varit en seg dag, jag har varit hemma med barnen som inte är pigga nog för dagis, men tillräckligt pigga för att hitta på allt ofog man kan tänka sig...eller kanske man ska kalla det kreativitet och tecken på att de är piggare. Irriterande är det i alla fall med alla "olyckor" som sker. Särskilt när man inte är tillräckligt pigg själv för att aktivera dem. Det känns som om jag har tillbringat sista veckan i denna soffa med datorn i knät och TV.n på i bakgrunden. Har ju gått med i Facebook och det gör ju att man har lite att göra, dessutom har jag fastnat för det otrligt töntiga spelet Farmville som finns på Facebook, tänk att det kan vara så bra tidsfördriv att låtsas odla saker på nätet. Bara jag börjar känns mig piggare ska jag ägna mig åt mer kreativa och nyttiga saker, som att promenera och läsa böcker, eller nåt annat.

1 kommentar:

Malin sa...

Blev det IKEA? Shoppat nå?

Läs din mail ang Winner bäck! :)

Kram Kusin M