torsdag 24 april 2008

Mycket trädgård blir det...

Idag blev en konstig dag...efter två timmar på jobbet fick jag åka till dagis och hämta Ella som hade feber. Men hon var inte speciellt dålig, så vi har haft en mysig dag. Medans hon sov gjorde jag detta:

och detta:
det vill säga planterade om plantor i växthuset, jättemysigt att göra i vårsolen, det blir nästan trpiskit i växthuset när solen ligger på. Ella har verkat pigg hela dagen, men hon snorar ju så nånting är det. Hoppas bara att det inte blir värre eftersom vi åker till Umeå imorgon till svärföräldrarna...och ... trädgårdsmässa.

6 kommentarer:

Anonym sa...

....där sa du det!
Allergi kanske?
Jag är ju pollenalergiker....

Gick förbi ert hus en dag......å det är sååå fint......VILL HA!!!!

Ha en bra helg!!!!

Anonym sa...

Fina tagetesar!!! Ååå, mitt växthus har inte tinat fram än. Dörrn alltså! Fast det är lika bra det. Hade inte hunnit in där ändå! En sak i taget...

Anonym sa...

åhhh vad fint, vad du är duktig!
Trevlig helg, vännen!

Anonym sa...

härliga bilder, jag riktigt känner jorddoften... mmmmm... du är en sådan duktig trädgårdsmästarinna!! kram

Unknown sa...

Lyllos, lyllos dig som får åka på trädgårdsmässan!!! Ser fram emot din rapportering.
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Anonym sa...

Härligt att se när det spirar av växtligheten
Ha det gott