måndag 21 april 2008

Arbetsvecka och trädgårdshelg

Det var den helgen det, helgerna går fort och särskilt om de är så sköna som denna var. Strålande sol hela helgen och mycket trevligt umgänge.

Men nästa helg är det som hägrar...trädgårdsmässa i Umeå...underbart fantastiskt kul. Jag ska ta med mig stoa plånboken och riktigt shoppa loss. I år ska trädgården och tomten hemma vara i ordning, inga kosntiga gropar mitt i gångarna, gräsmätta där det ska vara och blommor och krukor överallt. Jag längtar...
Kameran får följa med för att kunna fota allt för framtida inspiration, kanske kommer också något blogginlägg direkt från mässan.

1 kommentar:

Mys liv och hem sa...

Det låter härligt med trädgårdsmässa och bara spana på vackra blommor.Jag har ingen lust eller planerat att göra nånting ute på gården.Det som finns får finnas och så får blommorna lite vatten,om de har tur ;).Vi har köpt en stuga så det är där mina tankar är.Visst är han bra,Winmnerbäck?Jag har poppat loss hela dagen så till slut sa treåringen;STäng av!!..hiihi..De måste ju få en bra musikgrund att stå på.Ha en skön dag