måndag 17 mars 2008

Sjuk igen

Så var jag hemma igen med en sjuk dotter. Ella är förkyld igen så hon får vara hemma från dagis i veckan, vi skulle i alla fall vara lediga onsdag och torsdag. Ska bli skönt med påskledigt och jag hoppas att vädret blir bra. Vi ska vara på Kanonudden hela påskhelgen om vädret är tillräckligt bra och vi är friska...men det vet man ju aldrig. Känns som om det varit en lång vinter med många sjukdomar efter jul. Nu längtar jag tills solen börjar skina på allvar så att vi blir piggare.
En liten prinsessa i storasysters klänning och med sin bobbycar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart söt liten prinsessa! Nu skrämmer vi bort alla baciller:BORT! Ha en fin (och FRISK)vecka, kram!

Anonym sa...

jaa vi har haft samma situation. Min son var hemma 3 dgr fr dagis förra veckan...Nu tycker jag att vi o ni fått vår beskärda del! GLAD PÅSK på dig kusinen!

Anonym sa...

Vojvoj. Har vi varit friska nån gång över huvud taget kan jag undra? Längtar till vårsolen så man får lite motståndskraft!!!