lördag 8 december 2007

Saker jag tycker om

Jag såg någonstans på en blogg, någon som hade listat sina favoritsaker, så nu snor jag den idén rakt av. Jag gick runt med kameran inne hos oss för att föreviga mina favoritsaker och det blev rätt många. Jag som trodde att jag inte brydde mig så mycket om saker, tala om att leva i en fanstsivärld... Så här följer några av mina favoritsaker hemma.

Min antika kandelaber osm jag köpte på antikmässa under perioden jag bodde själv...helt underbart vacker är den.

Mina kaffe- och thehyllor i köket som blev klara sent, men ack så snygga och praktiska.

En jultavla som mormor och jag sytt... jag började och mormor avslutade, den sista tavlan som mormor broderade.

Mönstret på mina nya julduker...skönt.


...och sist men inte minst, mitt nya kök, som är mysigt, praktiskt och helt underbart...




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Vad kul att få se dina favoritsaker och kika in hemma hos dig! Köket ser jättehärligt ut!!

Anonym sa...

Åhh, vad jag gillar när saker är både mysiga/fina och praktiska.

Anonym sa...

Fiiiint! Broderier som har en historia är såå fint! Förstår att du tycker om den! Kram!