söndag 23 augusti 2009

I väntan på huset

Sista helgen utan hus på Kanonudden. Imorgon kommer de och börjar sätta upp huset. Det blev en kort helg, eftersom gudsonen fyllde fyra i lördags och vi var där på kalas först. Mysigt med kalas och en supergod tårta, sa dom andra... själv vågade jag inte äta på grund av min känslighet mot laktos. Men den såg i alla fall supergod ut.
Idag har jag, mamma och Ella plockat några liter blåbär för framtida bruk, alltid kul att dem i frysen. Sambon och pappa passade på att serva diverse maskiner, bland annat min skoter som har gått sönder.

4 kommentarer:

Malin sa...

Ohh redan nästa helg! Vad spännande.

Anonym sa...

vilken söt unge du har, vem är hon lik

keb sa...

spännande med huset! söt liten böna!

Ellasmamma sa...

Ella har varit mest lika pappa och storasyster, men hon blir nog mer och mer lik mig ju äldre hon blir. Så hon är väl en lyckad kombination.