onsdag 12 augusti 2009

Det går framåt

Nu börjar det likna en grund och det blir tydligare var huset ska stå. Jag har inte varit ute och sett det på riktigt sen förra måndagen så det ska bli jättespännande att se det "live" till helgen.

Annars är det rätt så lugnt, vi har till och med hunnit hälsa på lite folk och ha middagsfrämmande i veckan. Lite högre puls börjar jag dock ha inför sambons 40-års kalas som går av stapeln den 5 september. Cirka 45 personer hemma hos oss som ska ha mat, dryck och underhållning, lite logistik att planera, men det ska verkligen bli kul. Imorogn kväll ska jag och syster yster planera lite och efter det känner jag mig nog lugnare.

4 kommentarer:

Kusin M sa...

Kul att se framstegen!
Kul oxå med kalas, fast det kan bli lite svettigt att få till.

Kram

Anonym sa...

jag ser att det blir vinkelhus. roligt med kalas

keb sa...

Ett underbart ställe att ha hus på !
Gratulera den blivande 40 åringen!

Marianne i Kiruna sa...

Verkar vara ett jättefint ställe. Hoppas man får se det i verkligheten någon gång.

Kul att vi hann träffa dig och fröken charmig i somras...

Kram!