lördag 31 januari 2009

Bilder från bastun

Här kommer bilder från bastubygget. Mycket är kvar och det syns verkligen, men den kommer att bli så fin med en ganska stor vedeldad bastu, relax med stora fönster, omklädningsrum med dusch och toa, samt ett litet förråd.

Inne i relaxen med utsikt mot havet, fönsterna är ej på plats än.











Sidofönster inne i bastun, till vänster är det också stora fönster ut mot havet.


Bastustugan från havet.









Bastustugan från tomtsidan.


På väg in i bastun från relaxen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuuud så snygg!!!! Den hade NI kunnat ha som stuga! Men jag förstår bastu ÄR ett måste! ;)Härliga fönster mot havet! Jag tror nog att Ni kommer att hinna inviga den före midsommar..det blir ingen bastuinvigning för oss denna helg heller...rörmokaren är visst magsjuk..

KRAM!

Anonym sa...

Håller med M mycket fin bastu!Det kommer att bli toppen det där.
med bastu vi havet hur bra som helst!

Anonym sa...

Hur snyggt som helst, vilken kanon utsikt, jag förstå att ni trivs på Kanonudden.IBW

Anonym sa...

Men guuuuuud vad läckert!!!!Vilken himla utsikt alltså från spaavdelningen!!!!
Kan vi komma och bo är hela sommaren??!!? ;-)

Tack för en toppen dag vännen!!!
Kram

Anonym sa...

Finns en utmaning hos mig om du känner för det. KRAM

Lisette sa...

Råkade av en slump in på denna blogg...blev helt faschinerad av denna bastu...nu undrar jag hur jag skall få en emajl adress till hon som bloggar(Lena) för och fråga vad det är för modell på bastun..har försökt kolla på Vittjärvshus..men inte hittat denna modell.Bor i södra Finland och har planer att bygga en bastu...om någon som känner Lena ser detta kan ni informera henne...eller om du själv läser detta kan du skriva här vilken modell det är på bastun...Tack:))